Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-18, 09:20   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en spesiell lysestake på nett!

OK; mysteriet er oppklart. Det var denne i midten under her. Og den var litt for Game of Thronesy i virkeligheten. Eller som min venninne sa: Ser litt ut som noe som hører hjemme hos en fyr som lukter litt vondt og samler på drager.



I tillegg var den avsindig dyr.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Så jakten fortsetter. Jeg vurderte et sånt juletre i treplater til å sette juletrelys på, men tror det egentlig bare var et substitutt for det jeg egentlig vil ha. Og at den så svensk ut. Så jeg holder ut i letingen etter den helt rette lysestaken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat