Tråd: FINN-etikette
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 12:55   #18
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: FINN-etikette

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Poenget er at prisen på ingen måte er for høy. Jeg har tatt hensyn til hva en slik sykkel ville kostet om den var på salg og den ligger godt under det. Burde kanskje skrevet "ferdig prutet", men jeg var faktisk ikke klar over at folk drev med det på Finn. Jeg synes det er stress å ta bilder, legge ut, forholde meg til fremmede folk som kanskje kommer da, men kanskje ikke før da, og alt det styret er knapt nok verdt 300 kr, og i alle fall ikke 200. Næsj, jeg liker ikke gnipunger, da gir jeg heller sykkelen til loppis og "taper" 200 kr.


Dette har jeg merket meg også. Jeg har nylig hatt noe til salgs på Finn. Tingen er helt ubrukt, men jeg valgte å legge den ut til halv pris likevel, selv om jeg ser andre selger det samme dyrere. Likevel har jeg fått, ikke bare én, men flere henvendelser hvor de byr halvparten av prisen jeg har satt (altså en fjerdedel av nypris). Da må jeg innrømme at jeg synes det er litt frekt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat