Tråd: FINN-etikette
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 13:59   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FINN-etikette

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og jeg sliter fortsatt med å skjønne hvordan en henvendelse av typen "Jeg er interessert i å kjøpe det du selger, hvis du er interessert i å gå ned inpris" kan være frekt. Gitt at henvendelsen er skrevet på en høflig måte, så klart.

Synes både og. Det mangler høflighet når de skriver bud på 10% av foreslått pris, kanskje med smiley, uten signatur. De får frekke svar av meg. Edruelige bud med signatur besvares og diskuteres.

Ellers har jeg nettopp fått sur interessent på nakken, hun var interessert, jeg bekreftet at jeg hadde varen, men hun svarte ikke før fem dager senere, da hadde jeg solgt til en annen.

Vi vekslet noen sms, og hun var tydelig overrasket over at de som sa seg interesserte ikke holdt ord.

Så nå har jeg spurt to "interesserte" om de fortsatt er interessert, det ble ett salg.

I alt er det mye jobb å selge på finn.no, mange mail å passe på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat