Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 12:35   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå er det jo en Nettavisen-sak, da. Ikke veldig ukjent at de overdriver og tabloidiserer.

Jeg synes hun har all grunn til å være forbanna og uvel, det var ufattelig smakløst og hun hadde eksplisitt sagt fra at det var uaktuelt da han lanserte ideen i første omgang. Fyren eier jo ikke respekt for hverken henne eller produksjonen, og jeg håpet virkelig han skulle ryke ut. Og å få en nesten naken fyr i en litt for løs borat-drakt som du liksom skal danse tett med, det kjenner jeg at er i me too-grenseland også, faktisk. Så ja, krisehjelp er vel et litt voldsomt begrep, men fy søren så mye sympati jeg har for henne. Hun er superproff som gjennomførte det der uten en mine.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat