Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-18, 11:45   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykkel til gutt på 139 cm

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå er jo vår dreven syklist, men han har syklet på 26’’ og 27,5’’ siden han var ca 140 cm. Men selvsagt med ramme som passer høyden. Som jeg har sagt tidligere i sykkeltråder, så er hjulstørrelsen av mindre betydning, så lenge rammestørrelsen stemmee.

Dette er virkelig viktig! Da ungene mine gikk fra 16" til 20" hjul, var jeg ikke obs på dette. Frøkna var på det tidspunktet 20 cm høyere enn Herremannen, men sykkelen vi kjøpte til henne hadde skikkelig liten ramme. Enden på visa var at sykkelen hennes egentlig var for liten etter ett år, mens hans sykkel sikkert ville ha passet til henne i to-tre år til. Den lille sykkelen ble faktisk farlig for henne i løpet av den andre sesongen; den var så liten at hun hadde problemer med å finne balansen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat