Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-18, 14:24   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har en venninne som driver oppdrett av flere ulike sennen-hunder. De finnes i mindre utgaver enn Berner'n. Men de fleste sennenhundene har vel en del gjeterinstinkter bevart, vil jeg tro?

jeg kjenner også flere pudler, og de er jo kvikke og smarte og trenger å bruke hodet sitt til noe. Men det er jo dritgøy å lære dem sirkustriks - både for hund og eier. De pudlene jeg kjenner, skjønner poenget veldig fort og kan mye gøye underholdningstriks.

Jeg prøver å huske hva rasen heter, det er ikke Berner Sennen, men ligner. Og er definitivt gårdshund-hund. Jeg har anbefalt den her på forumet tidligere, men det var da jeg var ung og hadde god hukommelse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat