Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-17, 21:08   #183
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.


Jeg blir litt, nei, jeg blir MYE sånn her:

Man kan såklart bli desillusjonert over menneskeheten av sånt, men jeg tror det er like greit å plassere det der det hører hjemme - som er i politikken. Man kan ikke løse miljøproblemene ved å be folk ta valg som føles ubehagelige. For det gjør vi ikke, i hvert fall ikke over tid. At vi flyr for mye må løses ved at det blir dyrt å fly. Og så må vi håpe at teknologien redder oss, med praktiske og gode alternativer, som vi foretrekker, eller i det minste er indifferente mellom. Når det koster 20.000 kr å fly til København så er plutselig tog et alternativ. Og når det koster 100.000 kr å sende en ansatt til møte i New York, så blir Skype en akseptabel løsning allikevel.

Og hvem vet, kanskje Rolls Royce jobber med en EL-løsning for flymotorer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat