Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 11:54   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.145
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Pssjt. Jo mer moro, jo bedre, vel?

Mine foreldre har hatt stort familielag utenfor huset. Det har vært noen taler, men ingen sanger og sånt.

Familier er forskjellige på sånt. Min familie gjør mye ut av de store dagene men glemmer nesten de vanlige bursdagene. Min svigerfamilie er VELDIG opptatt av alle bursdager, og glemmer ingen, men feirer ikke de runde noe ekstra.

Sånne forskjeller må man bare se og sette pris på. Det må da være andre ting i verden å ergre seg over enn at folk "overdriver" en feiring i forhold til DINE standarder?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv