Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 13:48   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd; "The Road" (Veien)

Jeg kan jo starte med noen tanker.

Jeg synes boka var god. Ekstremt lettlest da, og jeg kunne vel glatt lest den på en dag, men prøvde drøye litt sånn at det ikke skulle gå så fort

Jeg synes skrivemåten var uvant, særlig i starten, og jeg er usikker på om jeg likte den eller ikke egentlig. Jeg synes det var gode skildringer i boka, og gode detaljer. Men jeg må ærlig innrømme at jeg trodde jeg skulle bli grepet mer enn jeg ble. Den tok meg ikke med storm, og selv om boka var bra så ble jeg også litt skuffet.

På en måte synes jeg det kan virke som om dette er en av de bøkene som skrives for å fungere som film? Mulig jeg tar feil. Men jeg har ingen problemer med å se at dette kan være en god film, og at kanskje filmen gir mer enn selve boka - for en gangs skyld.

Det er i utgangspunktet ingenting jeg lurer på, som var uklart eller jeg ikke forsto. Men slutten var på en måte skuffende, og på en måte bra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat