Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-24, 12:41   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.457
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bryllupsreise - ti år etter. Hvor drar vi?

Hvis man vil oppleve mer kultur i tillegg til strandliv, anbefaler jeg Laos, Kambodsja, Vietnam, Sri Lanka og Safarikombo og også (deler av) Thailand, Malaysia og Indonesia fremfor Seychellene, Maldivene og også Mauritius som er mer bare strandliv, sistnevnte dog litt bedre enn Seychellene som igjen er litt bedre enn Maldivene (bare spa, snorkling og strand). Jeg ville prioritert opplevelser heller enn bare strender, men såklart har vi alle ulike ønsker. Hytter på stylter får man særlig på Maldivene, men vi var også på en nydelig øy utenfor Malaysia som hadde dette https://www.pangkorlautresort.com Sikkert superdyrt, jeg turde ikke sjekke, men veldig fint i kombinasjon med rundreise i Malaysia hvor det er mye å oppleve.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat