Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 10:43   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sportsmesser i Oslo

Jeg er på jakt etter alpinutstyr til Snupp og hadde tenkt jeg skulle fått tak i det på Sportsmessen til Kjelsås på Engebråten skole nå i helgen. Men nå rekker vi ikke innom der før utstyret til de minste sannsynligvis er utsolgt, siden det ofte er minst av det og dessuten noe av det som går først i følge De Som Kan Slike Ting.

Jeg vet at Njård hadde sportsmesse i fjor, men kan ikke finne noen informasjon om de har hatt eller skal ha i år. Noen som vet om andre sportsmesser i Oslo eller omegn som selger brukt skiutstyr til småtasser? Og når disse eventuelt skal være?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat