Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 23:39   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

I tillegg er 16-åringen min i ferd med å bli en ung, fornuftig og grei dame, og vi har et veldig godt og nært forhold, det syns jeg er fint. Men klart, hun får ikke høre alt søstrene mine får høre for å si det slik.

Jeg er også veldig nære barna mine, særlig datteren min på snart 20. Sønnen på 25 kan jeg lufte mye til, han er flink til å gi konstruktive tilbakemeldinger på alle mine issue. 20-åringen kan jeg lufte mer kvinneproblematikk til, mens yngste på snart 16 har nok med seg selv.
Jeg er likevel veldig bevisst på at barna mine er barna mine, og ikke venninner. Jeg ville foreksempel aldri utlevert faren deres til dem eller kompliserte ting i vårt forhold, men ting som bare omhandler meg kan jeg dele med dem. De er utrolig kloke og er flink til å snakke meg til fornuft eller komme med gode råd.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat