Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 12:57   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Jeg tippet Lotto i studietiden og syntes at faren min var en kjiping som mente at det var fint at jeg ikke vant milliongevinsten. Han mente at man hadde godt av å ha "trange" perioder i livet.

Pappa betalte linsene mine gjennom hele studietiden, men ellers fikk jeg ingen økonomisk støtte. Foreldrene mine har aldri hatt mye penger, så jeg tenkte aldri over det som noe alternativ.

Det blir litt annerledes med mine barn. Jeg er i en helt annen økonomisk situasjon og tenker at det er i større grad vil være logisk å bidra. Men samtidig tenker jeg at de har godt av å stå på egne ben; også økonomisk. Foreløpig tenker jeg at vi stiller som kausjonister på lån eller noe sånt. Men hva vet jeg - mine unger er jo foreløpig små.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat