Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-19, 21:15   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å diskutere?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, ikke noe særlig. Jeg gidder rett og slett ikke diskutere lenger, så sant det ikke er saker som er veldig viktig for meg. Eller der andre er helt på trynet i sine uttalelser.

Jeg diskuterer litt på FP, men da oppsøker jeg jo diskusjonen. Stadig oftere, både på FP og ellers, trekker jeg på skuldrene og tenker whatever.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja. Mindre og mindre. Eller riktigere: med færre og færre. Gidder ikke lenger gå inn og prøve å omvende folk som er teite (bortsett fra hvis jeg har en gretten-dag...), men setter pris på meningsutvekslinger med intelligente og reflekterte folk.


Hehe, jeg er det samme, begynner sikkert å bli gammel. Det er mer som gammelhertuginnen: Jeg liker egentlig bare å forklare folk Hvordan Det Egentlig Er.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat