Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-20, 22:56   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye må briller koste?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Progressive linser er ganske mye dyrere, merket jeg da jeg byttet. I tillegg reagerer jeg allergisk på ganske mange typer og jeg må ha korrigering for skjeve hornhinner. Sjekker opp nå om Specsavers muligens er litt billigere enn Brilleland på abonnement.

Det er fortvilende, rett og slett, men jeg må jo se. Merker godt på hodepine og migrene at nåværende briller og linser er for svake.



All sympati!

Mannen her ble anbefalt noen skamdyre linser her, men der kunne en faktisk få refundert en del fra Nav. Men han hadde en uheldig operasjon for noen år siden, som nesten kostet han synet , så jeg vet ikke hvor gode støtteordningene er om det er "bare" dårlig syn.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat