Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 00:41   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye må briller koste?

Jeg har dyre linser som korrigerer skjeve hornhinner og har nettopp fått faktura på 1944 for 8 pakker. Det er vel for 4 måneder, antar jeg. 7 dager i uken. Dersom du har helt standard linser, synes jeg 500 i måneden var dyrt. jeg bruker prisjakt for å finne de som er billigst, og nå brukte jeg lenson.no

Jeg har minus 5,5 og minus 5.00 for å korrigere litt på gammeldamesynet uten å bruke progressive. Nå husker jeg ikke hva det heter, men det er sånn at den ene linsen min er litt svakere styrke på enn tidligere for at jeg skal kunne lese på telefonen min på nært hold. Så nå ser det ene øyet godt på lang avstand og det andre best på nært hold.
Edit: søk på meg selv her inne sier at det heter Monovisionlinser. https://coopervision.no/om-kontaktli...-kontaktlinser

Jeg bruker de gamle brillene mine kun til og fra sengen og badet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 17-07-20 kl 00:49.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat