Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 18:38   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for elg?

Jeg er egentlig ikke redd for elg, men jeg har respekt for dem. Elgkuer med kalv eller våryre unge okser kan være noe uberegnelig. Har møtt elg mange ganger. Har hatt dem på beite sammen med hestene, møtt dem mange ganger på rideturer og trilleturer med barnevogn (akkurat det er skummelt!), og har hatt flokker på 7-8 elger i hagen når jeg har stått opp. Har kun hatt en ubehagelig hendelse med elgene, og det var en gang jeg red alene i skogen på en helt ukjent hest. Vi møtte på en elg som begynte å følge etter oss! Hesten blåste trompetnese og var mer opp og ned enn framover når vi skulle komme oss videre, og heldigvis møtte vi noen turgåere med bråkete barn etter noen hundre meter. Da snudde heldigvis elgen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat