Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-18, 08:55   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Heimebane?

Jeg synes også den er veldig bra! Både Ane Dahl Torp og John Carew gjør det veldig bra. Og siste episode var faktisk spennende, selv om hele episoden var en fotballkamp, men det skjedde jo så mye simultant, at det allikevel var spennende.

Var det ikke på lørdagsrevyen de intervjuet en "ekte" kvinnelig fotballtrener på internasjonalt nivå som også var trønder? Jeg hørte bare stemmen før jeg så innslaget, og da trodde jeg faktisk at det var Ane Dahl Torp som snakket og så tenkte jeg det var litt rart at hun snakket Heimebane-dialekta i et innslag på Dagsrevyen... Men så var det jo ikke henne. Hun må da ha lært dialekta av henne?


Sist redigert av LaBanga : 27-03-18 kl 10:53.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat