Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 11:43   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ondskapens hotell - la poden på straks 16 se den?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nå blir han snart 13 og da vi så Ready player One her om dagen så ble jeg litt overrasket over scenene fra Ondskapens Hotell for det satt en ganske liten gutt ved siden av meg. Men mamman der reagerte ikke så.

Vel, min 10-åring syntes den delen av filmen var for skummel. Men resten av filmen var kul nok til at det var verdt det. Han tok referansen siden storesøster og venninna hennes kledde seg ut som de jentene på Halloween i fjor.

Angående spørsmålet i HI: 13-åringen min får nå styre selv hva hun vil se. Men hun er ikke den aller tøffeste, så det begrenser seg greit. Hvis hun hadde spurt om OH, så hadde jeg sagt at det sannsynligvis hadde vært en dårlig idé for hennes del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat