Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 16:13   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Dette er jo skremmande lesing!


Eg ser at talla i studien er frå barm født i 1998-2006. Når begynte dei med den 1. september-regelen for rett til barnehageplass? Min september 2012-gutt har framleis i overkant av eit år igjen til skulestart. Men då han fekk barnehageplass (inntak på særskilte vilkår knytta til foreldres helse), var han 11 mnd. og resten av kullet 16-20 mnd. Først andre året i barnehagen kom det barn som var født på hausten til barnehagen. Når eg ser på 4-5-åringene er det to ting som slår meg. Det eine er at dei som er født i januar er merkbart eldre enn september-barna. Det andre er at dei haustbarna som begynte i barnehage då dei var to, er ei litt isolert sosial gruppe. Min haustgutt som begynte då han var eitt er litt i begge gruppene, sidan han har vore "ein del av gjengen" heile tida. Men eg tenker at den 1. september-regelen lager eit opplevd skilje innad i årskilla mellom høstbarn og vårbarn. Blant min sønn og hans venner er det i alle dall ein klar opplevd aldersforskjell mellom dei som har fylt 5 nå og dei som framleis er 4,5. Dette blei langt og kronglete. Men er det tenkeleg at dette med barnehagestart for 1-åringer født før 1. september og 2-åringer født etter 1. september speler inn i desse funna?


Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

N=1 er vanligvis ikke tilstrekkelig stor datamengde til å danne en hypotese eller gi en konklusjon, rine.

Barn av foreldre som generaliserer får ikkje adferdsproblem.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat