Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-07, 19:55   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.931
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Idag om pakken min fra bravissimo.com i England og jeg er superfornøyd!
Derfor deler jeg gleden min med dere

Jeg kjøpte en sånn og den var helt super. Satt akkurat som på bildet, selv med min 85E og den var ikke trang rundt magen - igjen akkurat som på bildet. Helt super!! Nå har jeg bestilt meg en til...


Jeg kjøpte denne rosa også, som var helt grei, men jeg hadde nok vært like fornøyd med en av de andre bh-ene mine og en topp fra HM. Jeg syntes denne ble litt klumpete oventil.
Men nå har jeg også bestilt meg den blomstrete under til høyre, og håper den svarer til forventningene!



...jeg kjøpte meg forresten denne også, som satt som et skudd!

Siden jeg kjøpte for ganske mye mer enn 1000 kroner kom det på haugevis av gebyr i tillegg til moms og what have you, så det anbefales ikke. Tidligere har jeg sørget for å holde meg under 1000-kronersgrensen, og da har pakkene enten sklidd gjennom uten at noen har merket det, eller jeg har betalt et-eller-annet i moms og litt gebyr.
Men når jeg får tak i ting som passer så er det egentlig verdt det!!! De har stort utvalg i alt av store cuper, også i undertøy, og jeg har forlengst shoppet meg rimelig blakk her...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat