Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-18, 09:02   #31
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Nei, det er jeg dårlig på. Men det betyr også at jeg kan kose meg med bøker, serier og filmer flere ganger. Det jeg husker er om jeg har likt boken/serien, litt om hovedkarakterene og det hender at spesielle episoder setter seg fast. Men ikke i detalj og jeg har aldri hatt evnen til å sitere nøyaktig fra ting jeg har lest/sett.

Jeg vet ikke om det har noe å gjøre med at jeg har afantasi og dermed ikke kan fremkalle bilder og lyder i hodet.

Har samme problem med folk. Når jeg tenker på folk jeg gikk på skole sammen med på videregående siden er det flere jeg ikke klarer å tenke hvordan så ut eller huske hva de het. Er svært usikker på om jeg hadde klart å gjenkjenne flere av dem på gata. Mens andre har jeg oversikt over fordi jeg har møtt dem innimellom også i ettertid. Samtidig som jeg jo har minner om ting vi gjorde og mange av disse var jeg jo mye sammen med også. Mannen derimot kan liste opp klassene sine med både fornavn og etternavn på alle. Han vet også hva alle sportsutøvere, politikere og div. kjendiser heter, jeg har et begrenset repotoar der også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat