Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-17, 00:58   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Fortell meg om India

Vi skal antakelig til India om et snaut år eller to. Dette er et land som i utgangspunktet ikke har stått på bucket liste'en vår, selv om jeg har sett lengtende til nord i landet og Himalaya. Men det har vært for fottur, og det er uaktuelt siden jeg ikke har helse til det.

Men altså, er det helt feil å reise på sommeren? Overalt i landet? Hvordan er monsunen? Er det regn til bestemte tider, men fint ellers eller må vi regne med at det bøtter ned 24/7?

Pga skole på de eldste så er vi bundet til skolens ferier, og reiser vi om sommeren får vi langt mer tid enn ellers. En liten mulighet er julen, men da er kanskje vennene våre (som skal bo der) booket. Påsken er også en mulighet, men igjen, mye kortere tid enn hva vi kan boltre oss med på sommeren.

Vi er glad i sol og bad, så Goa er et bra sted, ja? Det er ikke så langt fra der vi skal besøke venner. Absolutt åpne for andre steder også.

Jeg/vi har veldig lyst til å se Himalaya. Er det waste om man ikke kan gå turer? Resten av familien kan jo da, men tar gjerne i mot tips om steder hvor man kan nyte landskapet uten å måtte ut på tur.

Steder som må/bør oppleves? Vi har en snart skolegutt, samt ungdommer i hus. Føler jeg er ganske blank på dette landet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat