Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-16, 22:58   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetips

Og så noe jeg ble minnet på på kveldens hundeskolesession - det er veldig lurt å lære bikkja til at den ikke skal hilse på andre hunder før den får lov. (Jeg foretrekker med boxeren at ikke andres hunder skal hilse på når jeg har ham i lenke, fordi han er stor og voldsom, og et lekent poteslag fra ham kan få de fleste andre hunder til å fly avgårde. Greit å unngå.)

Men å hilse på hunder som de får tid til å møte "ordentlig", ikke bare i forbifarten på tur, det er gull. Som vennehunder de kan bli kjent med på ordentlig. Playdate med valper?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat