Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-16, 13:40   #33
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg elsker gilmore girls. Jeg er 29 nå så var litt yngre enn Rory første gang jeg så den. Har sett den utallige ganger siden. Jeg elsker dialogene, og at dialogene er så fulle av fakta og ikke fordummer publikum. Og hver gang man ser den oppdager man nye småting.
Begge to er litt naiv og barnslige til tider. Amen altså hvilken tv serie har ikke noen overdrivelser som irriterer deg.

Det jeg irriterer meg mest over når jeg har sett de noen ganger er at de regner med vi har glemt ting som er blitt sagt tidligere og endrer på det. Første eksempelet er Kirkenes som bytter navn når han blir skrevet inn, de snakker om far til Lane som senere bare forsvinner i intet, far til Jess gikk fra å akkurat ha flyttet ut til å forsvunnet ved fødsel.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat