Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-16, 15:25   #53
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Nja. Jeg veit ikke om jeg synes hun er så umoden? Vel er det mye Hello Kitty og take away og snåle interiørvalg og den slags, men det tolker jeg som et veldig bevisst opprør mot foreldrene, for å markere avstand til dem. Når det gjelder å ta vare på Rory og lære henne gode grunnleggende verdier, så er hun da rimelig tydelig. Hun er klar på at skolegang er viktig. Hun skjermer henne for egne kjærester så lenge hun kan. Hun gjør jobben sin og litt til, og hun tar mer utdanning for å kunne gjøre jobben enda bedre. (Sjøl om vi stort sett ser dem i scener der de drikker to slurker kaffe og løper videre, så kommer det ganske tydelig fram at hun tar jobben på alvor.)

Ja, og så har jeg alle sesongene på DVD og så de siste sesongene på nytt for noen uker sida. Jeg liker at det stadig er noen popkulturelle og politiske referanser jeg må grave meg til bunns i.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat