Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-16, 16:08   #56
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Det ville jo fort blitt veldig, veldig uinteressant og kjedelig om hun skulle vært voksen og ansvarsfull osv hele tiden. Likevel irriterer jeg meg også litt over umodenhetene, men jeg er jo en sånn kjip person som helst vil at alle seriekarakterer skal ende opp lykkelige og ferdig med det.

Og når det gjelder å være umoden med menn, tror jeg serien kan gi et relativt realistisk bilde av det å være "ung" og alene med et barn. Man drømmer om kjærlighet, forelsker seg osv. Men jeg ble så "irritert" av all frem og tilbake at jeg måtte google hvordan det ender da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat