Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-17, 09:50   #48
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Som vi har diskutert tidligere så mener jeg jo ikke at alle filer/ bøker/ serier skal være riktige moralske rettesnorer. Jeg synes dog likevel denne serien på en måte gir seg ut for å være det, men det er mulig det er vi som tolker den slik altså. Og det jeg reagerer på er vel den aksepten for å gi andre skylden for selvmord. Det er nok den jeg reagerer kraftigst på, tror jeg. Selvmord er ekstremt vanskelig å predikere, selv for dem som har dette i pannebrasken. Og selv de klarer ikke redde alle, vi kan ikke gjette hva andre mennesker føler. Vi kan bare ta ansvar for oss selv, og sånn sett viktig å belyse hva enkelthendelser kan gjøre med en person, men jeg synes den tipper over og blir drøy i klandringen sin og forherligelsen sin av hovedpersonen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat