Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-16, 13:38   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Leiebil og leie av bilstol

Da har jeg latt meg overtale og vi leier bilstol til minsten i Spania i sommer. Han har bikket 15 kg/105 cm, så beltestol går an. Han blir 4 i august.

Men jeg får to ulike alternativer opp hos bilselskapet, og nærmere forklaring via epost hjelper ikke (de er generelt lite opplysningsvillige når det kommer til bilstoler er min erfaring).

Sitat:

Child toddler seat:
Suitable for children 9 months to 4 years or weighing 20-40 pounds / 8-18 kilos. €80.02 per hire


Booster seat:
Suitable for children aged 4 years and up weighing 40-100 pounds / 18-36 kilos. €80.02 per hire


Bare pute er helt uaktuelt. Det må være pute med rygg (det er faktisk ikonet som vises ved den kategorien og ikke bare pute). Men ut i fra oversikten, så er han for lett for gruppe 3 setet (men jeg får lett sjekket dette på stedet, antakelig er de fra 15 kg). Det er vel usannsynlig at de har bakovervendt gruppe 2 sete? Og forovervendt gruppe 2 er jo ikke å foretrekke fremfor beltestol?

Er usikker hva jeg burde huke av for i bestillingen. Har de ingenting til oss når vi kommer dit, så tar vi toget og kjøper en beltestol dagen etter. Så ingen fullstendig krise altså.

Hva ville du satt opp i bestillingen?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat