Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-16, 10:05   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 12 voksne

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi skal straks ha en "takk for fantastisk flyttehjelp" middag, og jeg grubler på menyen. Vi kan selvfølgelig bestille ute, men jeg har fei og liker godt å lage mat selv også.
Tapas utgår, da de alle har vært her på det i annen anledning for ikke mange uker siden.
Så har noen forslag til hva jeg kan lage som hovedrett, og som dessert?
Jeg lurer litt på om bacalao eller en klippfiskform er litt "skummelt", spiser all slik mat...?

Bor i Trøndelag, og sodd er dermed det første som plopper opp i hodet mitt.

Ellers ville jeg valgt fårikål, om det ikke er for tidlig på sesongen da. Men synes ikke bacalao er spesielt vågalt heller, folk spiser da det ... ? Men lager man til mange kan det være en utfordring å unngå at potetene blir ihjelkokt. Men det gjør kanskje ikke noe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat