Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-16, 10:34   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Middag til 12 voksne

Vi har minst en gang i året en middag til mange gjester med den type mat, altså suppe/gryte/bacalao/fårikål, med godt brød og drikke til. Hos våre venner slår sånt veldig godt an, uansett hva ingrediensene er. Enkelt å servere og spise! Jeg har laget Mulligatawny-suppe, Thai-kyllingsuppe, afrikansk lammegryte, viltgryte, bacalao, fransk lammegryte. Og sikkert mange flere jeg ikke husker nå. I år går vi for en tradisjonell, norsk kjøttsuppe, tror jeg. Lapskaus laget fra grunnen er jo også kjempegodt! :lunsjsulten:

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat