Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 18:09   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot russeklær før 1. mai

Jeg er enig med rektor og røkla. Alt som kan dempe dette tullet som er så alldeles ekskluderende blitt, er bra.. Russen skal feire at de er ferdige med 13 års skolegang. Ikke at de kanskje er ferdige med 13 års skolegang om et år eller om tre år eller noe sånt.

Jeg var russ i 1990 og da var det noen få russekroer på høsten året før og på vinterenogså, men de tok ikke særlig av. Det var jo flere som ikke kunne være med på de første fordi de ikke var gamle nok og så var det jo langt frem. Hvorfor russen nå skal starte så lenge før skjønner ikke jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat