Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 18:59   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbud mot russeklær før 1. mai

Jeg tror absolutt ikke et forbud mot russeklær løser noe, ei heller gjør at eksluderte russ føler seg inkludert, men jeg tror det vil gjøre det mindre synlig på skolen og dermed gjøre russetida bittelitt mindre ubehagelig for de som er eksludert fra store busser. De bussgenserne er jo som digre, lysende neonskilt og gjør at de som ikke har buss og eksludert går rundt med et stort skilt med eksludert på. Så klart bør selve eksluderingen jobbes med med andre tiltak, men det er en synlig start og viser skolens holdning. Heier på rektor! Og nei, jeg gidder ikke fakkeltog eller å tenne lys for russen som ikke får brukt alle bussgenserne til flere tusen kroner før i mai.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat