Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 21:53   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbud mot russeklær før 1. mai

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Russ, ass... Har ikke lest artikkelen eller sett noe om det, men tenker umiddelbart at det er vel ett fett om vrengefesten er medio april eller før første mai? Det er jo ikke akkurat det som er problemet? Har ikke hørt noe intervju og har dermed ikke noe grunnlag for eller behov for å disse 17-18-årige russejenter heller.
Nå må jeg også legge til at jeg har vasset i egne og andres russ de siste fem årene uten å ha opplevd noe av alt det rare og sjokkerende det står om i avisene. Klart de fester her som andre steder, men ellers kjenner hverken jeg eller russen igjen noe som helst. Vi er visst litt trege her i sør.

Tregt er bra! Vi har ikke russebusser her, jeg har i alle fall aldri sett noen eller hørt om at det finnes her. De fleste har ikke bil heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat