Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-10, 21:40   #70
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Aner ikke. Sikkert nok til at planet-hodet i Luksusfellen hadde steilet.

Oh yes. I alle fall om han kun hadde sett på utgiftene og ikke på inntektene. Men det går mye pæng i mat og utespising. Heldigvis er sånn billig er vi bor. Det kommer til å bli en nedtur av dimensjoner å flytte hjem til norske priser. :angst:

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette høres kjent ut. Livet er for kort til å spise First Price og utvannet bacon.

Livet er for kort til å drikke dårlig vin. Men når det gjelder næringsstoffer man strengt tatt ha (inntil de finner ut hva han her indiske fyren lever på ) så blir livet kort om man ikke spiser First Price for enkelte, tror jeg. Ellers havner man fort i den tidligere nevnte Luksusfellen...

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nei, det må jeg si meg sterkt uenig i altså. Når man først har vent seg til parmaskinke er det vanskelig å skulle begynne med billig salami altså, og det er ganske urimelig å kreve av noen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat