Tråd: Tanker
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-12, 09:08   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tanker

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Når jeg leser det him skriver, så lurer jeg på om jeg svarte på noe annet enn det jeg først trodde. Det er jo ikke sånn at småting som skjer ikke vekker minner, eller gjenskaper bilder i hodet. Men jeg har det ikke sånn at hver gang jeg vasker badet så tenker jeg på en spesiell venninne, liksom.

Jeg har det gjerne med slik med fysiske steder. Hver gang jeg passerer huset til noen jeg vet om/kjenner etc så tenker jeg på vedkommende. Ikke slik at jeg nitenker på vedkommende, men h*n dukker opp i minnet, gjerne som et bilde.

Men når jeg vasker hendene så har jeg ikke så sterke assiasjoner til noen/noe spesielt. Men hvis jeg feks ser en pyntesåpe (husker dere 80 tallet? ) så tenker jeg med en gang på to spesielle personer. Så hvis jeg vil tenke på disse personene er det bare å sette en pyntesåpe på badet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat