Tråd: Ukemeny
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-17, 18:00   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukemeny

Pølselapskaus er rimelig, jeg kjøper ferdige poser med grønnsaker og bruker enten rester av kjøtt, kjøttpølse e.l. Fiskeboller i hvit saus er rimelig, supper basert på restegrønnsaker, da bruker jeg gjerne stavmikseren til slutt, men det er jo en smaksak. (Jeg synes heller ikke det er noen krise med en torosuppe i ny og ne med brød eller rundstykker til, middag for 20-30 kr..) Vi kjøper ofte Rema sitt eget merke av svinekjøtt i biter, og bruker enten i wok eller sammen med salat i tortillalefser.

En løselig middagsplan hos oss er fisk to dager i uka (ofte blir det bare en..), kylling i en eller annen variant en dag, fredag og lørdag blir gjerne hjemmelaget pizza, taco, pizzasnurrer, lasagne, her er vi lite orginale gitt. Noen ganger sushi, i tiden framover blir det gjerne litt rakfisk osv. Søndag har vi ofte husmannskost som tar litt tid, langtidsstekte koteletter, helstekt kylling (billig, og ofte blir det igjen rester), kjøttkaker, som regel potetmiddag. Om sommeren griller vi ofte, nå på vinteren blir det mer gryter og supper.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat