Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-18, 13:17   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi er flinke til å selge og gi bort på Finn, men har vært mindre flinke til å kjøpe der fram til for få år siden. Det var faktisk her på FP jeg fikk opp øynene for hvor mye fint man kan finne på Finn. Der fant jeg for eksempel akkurat den TV-benken jeg ønsket meg, helt som ny og til en rimelig penge.
Kommodebyttet vårt tjente vi faktisk på. Etter å ha irritert oss lenge over den gamle retrokommoden vår som har stått i kottet i årevis og er altfor liten til vårt behov solgte vi den på Finn for mange hundrelapper mer enn den nye store kommoden vi kjøpte (også på Finn).

Jeg må innrømme at jeg ofte irriterer meg over useriøse kjøpere (mens jeg aldri har opplevd problemer med selgere) så i motsetning til sindrome får jeg ikke helt trua på menneskeheten av å selge på Finn, men sånn er det vel bare.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat