Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 09:06   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer konfirmasjonsdressen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes billige dresser fort blir dyrt uansett, jeg.

Ja, absolutt. Vi måtte krisekjøpe bukse og skjorte til skoleballet, og det kom på 750,- Brukt to ganger. Kommer snart for salg her inne.

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

For min del hadde jeg ikke lyst til å være "gjerrig" på dressen hans, når søsteren hans fikk bunad og for så vidt generelt sett får mye mer penklær enn det han gjør (gjorde).


Ja, jeg vil prøve å finne en balanse her. Jeg vil ikke bruke masse penger på noe som blir brukt marginalt, samtidig vil jeg at han skal føle seg vel. Det er ikke av motegrunner han vil ha en annen type dress (han bryr seg lite om mote), men vil ha en som er behagelig og som han føler er kul og klassisk. Vi leter selvfølgelig på bruktmarkedet, men der er det jo helst de pinetrange dressene som ligger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat