Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-18, 11:00   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har heller ikke hørt ordet før, men kjente engang en person som hadde det. Kunne ikke se for seg foreldrene sine, huset sitt eller noe. Kjente dem selvsagt igjen når hun så dem, men klarte ikke å fremkalle bilde av dem i hodet. Husker jeg syntes det var veldig rart.

Jeg synes det er veldig rart andre veien. For noen år kom mannen hjem og kunne fortelle at han hadde møtt en mann igjennom jobben som så akkurat ut som skurken i en krimbok han hadde lest. Og jeg forsto ikke hvordan noen kunne se akkurat ut som denne skurken siden boken hverken var filmatisert eller en billedbok. Men da så han altså ut slik mannen min hadde sett ham for seg inni hodet sitt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat