Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 08:33   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De perfekte feriebøkene til akkurat meg

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ragde har jeg lest noe av.

Det er forskjell fra Bunnforhold til Ligge i grønne enger for å si det sånn.

Nattønsket var ikke så vulgær som jeg trodde den skulle være. Anne B er en veldig vulgær dame syns jeg.

Mye sex i Nattønsket også, men ikke på¨en slik måte at jeg fikk lyst til å avstå fra det selv i all evighet. Og det er jo en klar fordel.

Man blir virkelig ikke overrasket over slutten, den kan du forutse etter side 10, men den var så godt beskrevet og så "ekte" på et vis at det gjør ingenting.
Og når jeg sa at jeg satt å gråt var det ikke fordi den var noe trist eller slikt. Den bare traff noe veldig på en del saker, og jeg levde meg så veldig inn i hodet på hun hovedpersondama.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat