Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-17, 16:02   #133
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikert-spinat-curry

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Til en veganer; det er kun yoghurten som må sløyfes? Noe annet som kan brukes i stedet? Går det an å lage en krem av kokosmelk?

Jeg bruker Alpro Go On som yoghurt/rømmeerstatning om jeg skal ha det til mat (taco, indisk etc). Smaker kjempefrisk og godt. Ikke kjøp den naturelle, den smaker vanilje, og den usøtete smaker piss. Go On er litt mer som gresk yoghurt og har nydelig smak. Det går an å piske opp det tykke på toppen av kokosmelkboksen, men tror ikke det blir noe godt. Den varianten jeg lager av og til er søtet med vanilje og melis, den er god, men naturell blir det lite godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat