Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-18, 22:34   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du se «Utøya 22. juli»?

Jeg synes ikke den fremstilles som en underholdningsfilm. Film kan være et sterkt og utmerket medie for å fortelle vanskelige historier.

Om jeg skal se den eller ei, tja, jeg vet ikke helt. Jeg er litt sart om dagen merker jeg og fikk vondt i magen av å lese anmeldelsene (spesielt beskrivelse av en spesiell scene), men jeg kjenner også litt på at min lille ubehagelighet ved dette er null og niks og at jeg bør orke, egentlig. Det er noe med å huske hvor viktig det er å ikke bruke mindre energi på å hverdagskjempe mot fanatiseringen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat