Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 07:23   #93
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det hender jeg farger håret (blå striper de siste par gangene, men over et år siden sist), og det hender jeg farger øyebryn og vipper (en måneds tid siden sist). Om sommeren pleier jeg å barbere armhuler og legger. Jeg napper enkelthår i ansiktet og i underkant av øyebrynene.

I det daglige: Jeg har hull i ørene og går alltid med ørepynt. Jeg sminker meg ytterst sjelden, men periodevis lakker jeg neglene. Jeg har alltid noe slags stylingprodukt i håret.

Jeg synes det er kjempekult med folk som styler og pynter seg, og det er ikke noen prinsipiell grunn til at jeg ikke gjør det selv, det er i grunnen mest latskap.

Signerer det meste her, bortsett fra at jag alltid sminker meg på jobb og fest. Og så har jeg akrylnegler, og bruker vippeserum. Har lyst til å prøve vippeextensions, men det er så pes å skulle være avhengig av nok en fast avtale i hverdagen...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat