Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 12:05   #134
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg bruker botox i sinnarynken. Den blir ikke borte, til det er den for dyp, men jeg slipper spenningen i området, blir mindre sliten, og har mindre hodepine. Vesentlig mye mindre hodepine faktisk. Første gang jeg tok botox, håpet jeg å bli kvitt sinnarynken, men da det ikke skjedde, valgte jeg likevel å fortsette, fordi det for meg ble mye positive sideeffekter av behandlingen. Nå sist lurer jeg på om han bommet litt, for jeg fikk helt merkelig vinkel på øyebryn når jeg løftet på de, mannen mente jeg så ut som «The Grinch».

Jeg har lyst til å prøve litt Restylane i leppene, for å rette opp en skjevhet, men tipper jeg ikke tør.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 29-04-18 kl 22:06.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat