Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-17, 13:42   #69
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis året er en sirkel ...

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har ingenting sånt i hodet, dersom jeg lukker øynene er det bare svart. Det eneste jeg har er en indre dialog. Ikke lyd, lukt, smak eller bilder i hodet i det hele tatt. Dersom jeg skal høre musikk i hodet må jeg synge den selv, kan ikke fremkalle lyden av instrumenter. Jeg oppdaget ikke før i voksen alder at andre faktisk kan gjøre slikt. Og jeg sliter litt med å forstå hvordan dette fungerer i hodene til folk.

Jeg kan fint forestille meg både det ene og det andre, og kan høre halve symfonier i hodet. Men året som klokke - der går grensen.

Men ja, som tink skriver, unektelig fascinerende hvordan vi virker!

(Og så har vi vel strengt tatt kompetanse på hvordan dette egentlig virker her inne på FP, har vi ikke?)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat