Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 13:32   #24
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Skjønner ikke helt problemet medå la maten stå fremme jeg. Vi gjorde det de første tre årene. Hun regulerte mengden selv også, og hadde en slank hund somspiste greit. Nå er hun fire, og slightly overvektig, pga småbarn i hus. Det blir mer smuler og diverse på gulvet nå. Så å setter vi frem to ganger om dagen og hun spiser med en gang.
Det er ikke noe problem å endre på disse rutinene med andre ord. Tror jeg da.

Har du en kresen hund så er ikke maten like fersk kl 7 som på kvelden. Som jeg skrev i den andre tråden, en litt banal sammenligning men likevel. Lager du en skive kl7 og skal spise den igjen kl 9 om kvelden er det ikke veldig fristende?

Sasha er veeeeeldig var på den der. Hvis maten hennes står fremme i 2timer feks fordi jeg har glemt den, kan jeg bare hive den med en gang, for hun kommer aldri til og spise den.

Så jeg passer alltid på å pakke maten godt inn.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat