Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 13:54   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det å la maten stå fremme er vel gjerne også et problem om man trenger en litt "sulten" hund under trening? Da er det greit å styre litt når hunden spiser. Den hunden "vi har" nå var ikke så lett å trene nye ting med om hun var mett.

Jepp! Går du f.eks. på hundekurs eller trener hjemme så bør du ha sulten hund.

Hva er argumentene for å ha maten fremme mer enn at det er enkle og at man tror ar hunden spiser mer (hvilket nok ofte ikke er reellt)? Jeg har en venninne som har rn hund som ikke spiser så bra, mener hund. Han er like gammel som min. Men hun gir ham mat ofte (tar med mat når de er på besøk hos oss osv.) så jeg tror at han totalt spiser helt ok. Og så får han aldri lengte etter mat eller være spesielt sulten. Det trigger heller ikke matlysten. Men hver familie får selvsagt gjøre som de vil, men jeg syns at man skal tenke på hundens beste.

Vi har forretsen nesten bestemt oss for å skaffe en hund til, til våren! Vi går for samme rase, men da en tispe er tanken.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat