Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 17:40   #31
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Jeg har en selskapssyk liten tass, han følger etter - særlig etter meg. Hvis jeg sitter i kjelleren, med resten av familien, og reiser meg for å gå på do - da reiser hunden seg også og blir med. Så ligger han i gangen utenfor do til jeg er ferdig, og følger mor pent tilbake i sofaen.

Hunden vet godt om jeg bare skal "gå rundt i huset", da følger han ofte med (ikke alltid) - eller om jeg skal gå ut, og han ikke skal være med. Jeg er ikke sikker på hva det er, men når jeg er sistemann ut av huset når jeg skal på jobb, så er ikke hunden i tvil om at han ikke skal være med. Da følger han meg ikke ut i gangen en gang, men legger seg i stua. Hvis jeg derimot ikke skal på jobb, så følger han gjerne med for å se om det er mulig for han også å slå følge - med det samme han innser at han ikke skal være med, de gangene han faktisk ikke skal det, så snur han og går inn igjen i stua før jeg har kommet meg ut. Han pleier å stille seg i stuevinduet - så vinker jeg til han fra toppen av trappa. Lillegutten min.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat