Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 18:03   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Alt avhenger jo også av hvordan man vil at hunden skal være. Jeg vil ikke ha en hund (eller i vårt tilfelle to) som dilter etter meg og jeg tråkker på hver gang jeg snur meg. Jeg trenger ikke en hund som ligger nedfor føttene mine eller utenfor doen. Jeg trenger space, både fra familie/barn og hunder. Hadde jeg vært alene hadde det kanskje vært noe annet. Syns man det er hyggelig at hunden dilter etter, så er det jo greit. Selv vil jeg invitere hunden, både til kos, lek, tur etc.

Jeg var alene da jeg fikk min hund, men jeg ville heller ikke ha en som diltet etter overalt. Jeg trives nok best med å gå på do uten en "skygge" etter meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat